En persons tankar av Annica Lennartsson & Tone Westerlund

Skrivövning "En persons tankar". Kan ni gissa vem det är?


Ja, så har vi börjat. När som helst kommer de där färgade staplarna att resa på sig. Oh, vad spännande! Undrar hur hög den där rosa stapeln kommer bli. Inte bita på naglarna. Inte bita på naglarna. Det är snällt av min man att han är här och stöttar mig. Jag är glad att jag har honom. Oj, nu har staplarna rört på sig jättemycket. Varför är det ingen rosa stapel? Men gud, borde det inte gå bättre? Vi har ju jobbat jättemycket med kampanjen! Men Sverigedemokraterna! Hur har de lyckats få så hög stapel?! Hur tänker människor egentligen? Så det ska alltså inte bli något regeringsskifte?! Det närmar sig slutet nu så det verkar inte så. Förbannande skit. Till nästa val tar jag och bränner 200 000!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0