Dikter – eller – jag har inte brultigt hår

Varför är verkligheten så besvärlig?

Varför ska allt vara så jobbigt?

 

Bläck? Var fan é bläcket?

Jag ser bara det satans blinkande strecket

Blinkar du på mig så blinkar jag tillbaks.

 

Pretto!

I mellan mjölkens land

är alla lagom

ingen är bäst för det finns alltid någon som är bättre

Tro inte att du är något!

Komma här och komma!

 

Vad vill du?

Villa-vovve-volvo

(en hund vore fint)

Senaste prylen. Jaga

Jaga nästa kick

Nästa spark

Räcker inte med kickar

Du är konsument

 

Äter och skiter

är det är din uppgift?

ju mer du äter, ju mer du skiter

ju mer måste du ha, tills det inte finns något kvar

för du har ätit allt.

Kvar finns bara tomhet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0